Powered By Blogger

Wednesday 18 June 2014

VITAMIN CINTA E


Sempena bulan promosi Vitamin E ni, saya akan update tentang kelebihan vitamin ini. Untuk info, vitamin E ni bukan saja untuk kulit,tapi juga untuk meningkatkan kesuburan bagi pasangan suami isteri. Jom lihat kegunaannya untuk meningkatkan kesuburan.


Kaum lelaki sebenarnya sangat-sangat memerlukan Vitamin-E ini untuk kesihatan reproduksi mereka, selain daripada membantu awet muda dan untuk kesihatan jantung.

Vitamin-E ialah sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak di mana ia menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat, di samping meningkatkan fungsi peparu, kolon dan keimunan.

Percayakah anda bahawa Vitamin E ialah Vitamin Kesuburan dan sangat membantu dalam menghangatkan hubungan intimasi? Di kalangan pengamal vitamin E Shaklee, kami menggelarkannya “Vitamin Asmara”, ataupun, “Vitamin Malam Jumaat”.

Fungsi Vitamin E sebagai Vitamin Kesuburan:
- meningkat kesuburan lelaki & wanita, menstabilkan hormon produktif lelaki & wanita, serta meningkatkan kuantiti & kualiti sperma bagi kaum lelaki.

Fungsi Vitamin E sebagai Vitamin Asmara:
- juga diberi nama jolokan sebagai “vitamin seks”, Vitamin E memainkan peranan yang penting untuk kesihatan seksual di mana ia membantu menghasilkan hormon seks serta merangsang libido. Ada juga sesetengah wanita yang menjadikan Vitamin E sebagai ‘pelincir’ ketika melakukan hubungan seksual.

Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual lelaki:
  •  Lebih tenaga (seksual)
  •  Ereksi yang lebih lama
  •  Lebih mudah terangsang
  •  Libido yang lebih kuat
  •  Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat
Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual wanita:
  • Lebih tenaga (seksual)
  •  Lebih mudah terangsang
  •  Libido yang lebih kuat
  •  Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.



Hubungi Hasriza untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut. SMS / Call / Whatsapp / Telegram / wechat: 019-3470140 Email : hasrizanur@gmail.com FB : Hasriza Abu Zarim Fanpage: Kesihatan Menyeluruh ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment