Powered By Blogger

Wednesday 18 June 2014

SET KECANTIKAN

Salam kawan2..

Siapa yang teringin sangat nak kulit halus mulus,cantik je kulitnye?Mari try Set Kecantikan Shaklee yang mengandungi Vitamin E,Vitamin C dan B-Complex. Walaupun basic asas,tetapi sudah cukup untuk membuatkan kulit anda cantik dan anjal. Kulit akan menjadi sekata,cerah dan mengurangkan parut serta jerawat.Walau kita guna pencuci hebat bagaimanpun,tetapi yg penting asas kecantikan kulit adalah dari dalam.Kite betulkan dari dalam,lepas tu luarannya baru kite cuci habis2..kan.


 
Ketiga-tiga produk ini bukan saja hanya untuk kulit,tetapi juga berfungsi untuk kesihatan yang lain contohnya Vitamin C dapat meningkatkan system imun dalam badan agar  tidak mudah diserang penyakit. Manakala Vitamin E pula selain itu boleh meningkatkan kesuburan suami isteri untuk mempunyai zuriat.Dan B-complex pula dapat membantu menukar lemak kepada tenaga,anti-stress dan boleh juga untuk pesakit diabetes.
 
Ha..tengok..set ini bukan sekadar menjaga kecantikan kulit,malah berfungsi sebagai meningkatkan kesihatan dalaman badan secara sampingan.Nak tau lebih lanjut fungsi secara terperinci bagi setiap produk,boleh klik pada setiap vitamin seperti (tulisan color merah)yang tertera.
 
 
Jika berminat sila wassup saya dengan segera di 019-3470140.Saya akan bagi feedback secepat yg mungkin,Insyallah.
 
 
 
Sekian,terima kasih.



No comments:

Post a Comment