Powered By Blogger

Sunday 27 April 2014

KELEBIHAN VITAMIN GLA

Apa yg terkandung dlm GLA?
Diestrak dari minyak borage yg mengandungi lebih dari 2 x ganda GLA dlm EPO.setiap kapsul mengandungi lebih 300mg yg mana ianya adalah sumbet terbaik omega 6.ianya digabungkan dgn minyak sunflower dan vitamin E untuj meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.
Sumber asli GLA:
Borage seed,blackcurrant,EPO
Kelebihannya?
Merawat ulser,mengeluarkan virus,melegakan kelesuan,membersihkan kahak,meringankan kebas urat saraf.
Mengawal selia hormon lelaki dan wanita,membaiki simptom PMS seperti kesakitan,mood swing,retensi air dan sakit payudara.ia juga bertindak untuk memgatur semula kitaran haid dan kurangkan senggugut atau sakit ketika period.
Melambatkan monopous.membantu dlm menghadapi tanda2 monopous.pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan,mengetatkan uterus.
Memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.
Bertindak sbg antioksidan yg meningkatkan sistem imun tubuh,menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.
Memperbaiki inflamasi kulit.mengurangkn eczema alergi,kegatalan,kulit kering,membaiki bintik penuaan,kurap.juga meringankan sakit dan bengkak yg trjadi dari artritis.
Merendahkan gula dlm,darah.meringankan kebas dan kesakitan disebabkn oleh gula darah yg tinggi
Melangsingkan dan menghalang penambhan berat badan.merendahkan kolestrol LDL,memberi tona sekata pd kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan yg cantik.
Menghalang tekanan darah tinggi.menghalang pembekuan darah,merangsang peredaran darah,pengembanfan salur darah,membaiki tekanan darah tinggi,mengelak masalah jantung.
Membaiki tesktur rambut.membaiku rambut kering dan gugur.
Terbukti secara klinikal bahawa ianye membaiki keadaan kanak2 beraustima,sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hyperaktif.
Testimoni:
Anak buah saya lepas ambil ni,kulit yg brjerawat dah kurang.lepas 3 bulan,period datang.sbb ada masalah kitaran haid yg tidak sempurna..
Jika berminat sila pm/wassup 0193470140,hasriza

No comments:

Post a Comment