Powered By Blogger

Sunday 2 March 2014

VITAMIN HARIAN SAYA

MY SUPERB SUPPLEMENT SHAKLEE

Mengapa saya memilih shaklee sebagai supplement harian saya?Sebelum ni saya tak pernah kisah tentang supplement.Tau2,sakit je makan ubat..tak terfikir pun makan supplement sebelum sakit..Shaklee?Ah..biarlah diorang nak makan byak mana pun,tak kisah la..malas nak ambil tahu.

Sampai satu hari (lepas bbrp bulan) saya perasan pada perubahan wajah kawan-kawan saya ketika itu-kulit halus dan gebu.Mana yg ada jerawat merah tu beransur hilang..memang look different.Kebetulan pada ketika itu,kawan ofis yang baru masuk kerja setelah habis tempoh maternity leave,wow..sungguh menakjubkan dan macam tak percaya..punyalah slim berbanding sebelum pregnant..wajah pun gebu..licin je..sejak itulah saya mengambil keputusan untuk turut sama membeli set slimmimg.. dan bbrp produk yg lain sperti vita c,coq health,chewable vita c dan lain-lain.Oleh sebab ini adalah entry saya yang pertama,saya hanya bercerita tentang produk shaklee secara general.Seterusnya saya akan update mula dari produk yang telah saya gunakan sehingga ke setiap satu produk berikutnya.


Sila hubungi saya or wassup di talian 019-3470140 untuk pertanyaan sebarang produk.Harga jgn risau..saya akan memberikan harga terbaik atau boleh menggunakan id saya no.1100789 untuk membeli terus di mana2 cawangan shaklee.


Sekian,terima kasih.. 

regards with love,

Your Shaklee Independent Distributor.

2 comments: